Salı, Haziran 03, 2014

Seyahat | Paris

Karar vermemiz çok kısa sürmüştü, benim vizem vardı, sadece 15 gün içerisinde kardeşime pasaport çıkartıp, vizesini alıp Paris'e gitmeye karar verdik. Türk Hava Yolları ile uçtuk, Best Western Premier Louvre Saint Honore' de konakladık, otelimiz  Champs-Élysée caddesinin bir arka sokağındaydı çok rahat ettik. 1 hafta kaldık, gezmediğimiz çok az yer kaldı tabi ki en çok etkilendiğim yer Louvre müzesiydi.. Metro ağı inanılmaz güzel hiç taksi kullanmadık her yere metroyla ulaştık, tek sıkıntımız Aralık ayında gittiğimiz için çok çok üşüdük, ama Christmas güzelliği içimizi ısıttı, her yer ışıl ışıl apaydınlık... Hayatımızın en eğlenceli gününü tabi ki de Disneyland' de yaşadık :) 
Birazcık aç kaldık, en mutlu olduğum an daracık bir sokakta bulduğumuz Çin restaurantında hayatımın noddle ını yememdi sanıyorum, rest. işletmecilerinin Çinli olması ve anlaşamamız bile çok eğlenceliydi :)
Çok yazıyla boğmak istemiyorum sizi, aşağıda pek de kaliteli olmayan bir fotoğraf makinesiyle çekilmiş fotoğrafları paylaşıyorum :) 

Bu da geç kalmış bir seyahat notu ve bir anı olarak kalsın blogumda :)


































6 yorum:

  1. Tam yorum yazacakken yanlışlıkla g+ da paylaştım.Bazı yanlışlar güzeldir , benim takipçilerimde kaçırmamış olur güzel resimlerini :)) Yszının başlığını görünce yeni gittim sandım sipariş verecektim :))))))

    YanıtlaSil
  2. Canımsın :)valla ne zamandır paylaşıcam burda da kalsın istiyodum bugüne kısmet oldu :) Bidaha gitmek niyetim var bakalım o zaman alırım siparişleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım sipariş işin esprisi , sen bir sürü yere git gez sonra da bize anlat.O bol bol yeter bize.Hatta Aycanın dediği gibi beraber gezelim :)))

      Sil
    2. ay inşallah daha bol bol gezeceğim, belki bir gün hep bir toplaşır gideriz bir yerlere valla neden olmasın :)

      Sil
  3. süperrrrrr :) bende senin gibi arkadaş istiyorum :)) alıp götürsün beni gezdirsin yedirsin içirsin eğlenelim :))spontane yapılan geziler daha mı güzel oluyor ne? Planlı yapılan hiçbir seyahatim güzel geçmemiştir. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah kuzum, valla ben gezmeye bayılıyorum, seyahat yazılarımın devamı gelecek Roma, Moskova ve Rodos ile :)
      Bak yazın buraya gelirsen pasaport çıkartıp seninle hoop 1 satte Rodos'a kaçarız :)

      Sil