Cumartesi, Haziran 07, 2014

Fun in the Sun | Protection

Merhaba,
En sevdiğimiz mevsim yaz olur da nasıl güneş kreminin önemine değinmeyiz?
Güneşi pek severiz ama cildimiz üzerindeki kötü etkilerini hepimiz biliyoruz. Benim gibi beyaz tenliyseniz eğer, ekstra dikkatli olmak zorundasınızdır. Zaten güneşi azıcık ucundan gören çillerim çoğalmaya başlamış, bir de üstüne üstük güneş lekelerine sahip olmanın anlamı yok değil mi ama?
Çook uzun bir süredir kendimi özellikle yüzüm için yaz kış güneş kremi kullanmaya alıştırdım. Tamam belki bu kış biraz atlamış olabilirim ama yaz gelmişken çantamdan ayırmayacağım ürünlerin başında güneş kremim gelir. Bir kaç senedir devamlı Roc Soleil Protection +50 kullanıyordum, ancak kokusundan ve çok yağlı olmasından sebep bu sene başka bir marka denemeye karar verdim. Tabi paraben alerjimin had safhada olması da beni Avene' e yöneltti. Yıllardır 50 faktör kullanan ben bu sene yüzüm için 30 deneyeyim dedim.
Aşağıdaki güzelliği Turuncu Kasa indiriminden kaptım. Dün saat 16:00 sularında verdiğim siparişim bugün sabah 10:30' da elimdeydi. Bu kadar hızlı oldukları için kendilerine kocaman bir alkış gidiyor pek tabi.
Elimde denedim, öncelikle çok yağlı olmayışına tek kelimeyle bayıldım, kokusu çok güzel kesinlikle rahatsızlık verici değil, kolay emiliyor, su geçirmiyor ve benim için en önemlisi paraben içermiyor. Yanında deneme boy temizleme suyu hediyesiyle geldi, Avene'in ürünlerini severek kullanırım, makyaj temizleme sütü ve termal suyunu pek bir severim.  
Bu yazın en sevilen güneş kremi olacağı kesin :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder