Cuma, Mayıs 02, 2014

Pinterest Deneyimlerim

Bugün en sevdiğim sitelerden biri olan Pinterest'te gezinirken Pinterest Fails diye yazıverdim arama kısmına :)
Aman Allahım, neler neler çıktı karşıma.. Çok güldüm.. He tabi şöyle de birşey var, ben de çok denedim pinterestte gördüklerimden. Sonuç aldıklarım var tabi..
Bir liste yapacak olursam başlıca denediklerim şunlar diyebilirim...

1 - Balonun etrafına ip sararak lamba yapma - Başarısız
Memetle birlikte yapmaya çalıştık, sonunda her tarafımız tutkal olunca kavga edip çöpe attık :)

2 - Jelibonları votkaya yatırma - Skandal
Bir doğumgünü partisinde denedik, ıykkkk nefretlik bişey oldu

3 - Patatesleri parmesan ve mozarella ile fırınlama - Başarısız
Buna çok heveslenmiştim, ama peynirler eriyip yandı, papatesler pişmek bilmedi

4 - Kırmızı Renkli Pandispanya - Başarısız
yılbaşında temalı pasta yapıyım dedim, tam bir hayal kırıklığı, gıda boyasının kararını iyi ayarlamak lazım yoksa yapış yapış bişey oluveriyo.

5 - Bacak alırken bebeyağı kullanma - Başarılı
He bak bu baya iyi bişey, deneyin.

6 - Tshirtün arkasını keserek iskelet yapma - Başarısız
Ahaha bunu yaparken bi tshitümü mındar ettim..

7- Çamaşır suyu dökülen şortumu yarısına kadar çamaşır suyunda bekletip iki renki yapma - Başarılı
En sevdiğim şortumdu, şimdi en sevdiğim olmasa da eh işte giyilebilir bi yanı var.

8 -Ekmeği kalpli kalıpla kesip içinde yumurta pişirme - Başarılı
Kahvaltıda yaptım, baya güzel oldu, tereyağında mümkünse.

9 - Ombre tırnak - Başarısız
tırnaklarımı çok uzatamadığımdan olsa gerek pek bişeye benzemedi.

10 - Çikolatalı çilek - Başarısız
Benmari usulü erittiğimi düşündüğüm çikolatalarım çilekle uyum sağlayamadılar. Bende çilekleri çikolataya bandıra bandıra yedim napıyım.


Sizin varmı Pinterest'ten ilham alıp denediğiniz, olumlu ya da olumsuz sonuçlanan projeleriniz? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder