Perşembe, Mayıs 29, 2014

Film arası : Gravity


2013 yapımı ''Gravity'' (Yerçekimi)' ni ancak izleme fırsatı bulabildim. Başrollerini Sandra Bullock ve George Clooney'in oynadığı Gravity 'nin neredeyse tamamı uzayda geçiyor.
Filmi sevdim mi emin değilim. ama ara ara izlerken çok bunaldığımı, Sandra Bullock'un hissettiği çaresizliği hissettiğimi ekleyebilirim.
George Clooney var mı yok mu çok belli değil, ama o bir filme sadece 1 dakika bile gözükse tüm film şenlenir bence :)

Filmin içeriğini uzun uzun yazmak istemiyorum, izlerken bunaldım bir de anlatırken yaşamayayım aynı hissi :) Fragmanı gayet yardımcı olacaktır :)


Filmden bir kaç kare




Enjoy :)

2 yorum:

  1. Ben surekli uzay evren belgeselleri izleyen biri olarak cok sevmistim bu filmi ama dedigin gibi George keske daha fazla olsaydi ve son sahneye ise gercekten bayildimm. Acik acik yazmak isterdim sahneleri vs ama izleyecekleri dusunuyorum :)

    YanıtlaSil
  2. :) dedim ya filmle ilgili kafam karışık, sen yaz yorumunu önüne bi spoiler içerir yazarız sorun olmaz :)

    YanıtlaSil