Perşembe, Kasım 07, 2013

Son Zamanlarda;

Bu ay aya göre daha durgun bir dönem yaşıyorum diyebilirim. Nişanlar düğünler bitti çok şükür :)

Sadece sabahları uyanınca kendimi çok yorgun hissediyorum bir süre kendime gelemiyorum... Malum yağışlar başladı artık kış moduna girince içim hafiften sıkılıyor doğrusu...

Aşağıdaki resimle bu kışın son nişan telaşesine son verdik...

Gözde'nin nişan elbisesi Elie Saab Modeli özel dikim.


Son zamanlarda mutfakta vakit geçiriyorum :) Mesela Lazanya ve Kabak Mücveri yaptım... İkisinden de istediğim performansı aldım baya güzeldi yani :)
Lazanya çok uğraştırırken mücver benim acil durum kurtarıcım olabilir diyebilirim :) Bir daha ki yazımda tarifini paylaşacağım benim gibi kolay çözüm arayanlara lazım olur belki :)


Geçtiğimiz pazar günü önce Netsel Marina Eldivino Restaurant' da kahvaltıya sonra Yalancıboğaz' a gittik sevgiliyle, Nimara Mağarası'nı gördük, sahilde taş topladık, yavru bi köpekle oynadık... Son zamanlarda geçirdiğim en huzurlu gündü diyebilirim...

Gözlükler : RayBan / Prada



Tshirt : Vero Moda / Jean : Mavi / Ayakkabı : French Connection



Salı günü de Hisarönü Köyü' ne bir arkadaşımızın evine mangala gittik, çok güldük çok yedik içtik eğlendik :)

Triko - çorap uyumu :)
Triko : Vero Moda / Çorap : Happy Socks

(Yeşil terliklerin bi hikayesi var :) 


Şu sıra kitap okuyamıyorum başladığım her kitabı yarım bırakıyorum .. Düğümlere Üfleyen Kadınlar kaldı başucumda... Bi gazla bitirmem lazım, işin garibi nası biteceğini merak ediyorum ama devam edemiyorum...


Bir kış klasiği olan Sex and the City' e yine başladım.. Hem gülüyorum hem düşünüyorum izlerken bol bol...
ayrıca Bones ve The Vampire Diaries izleme hastalığım devam etmekte.. Türk dizilerinden Yalan Dünya ve Çalıkuşu favorilerim gerisini izlemiyorum... Geçen sene İntikam ve Merhamet'i de izliyodum ama onlara da ilgim kayboldu...



Alışverişe gelirsek ayakkabı dışında pek bir şey almadım, 2 adet babet ve bi biker bot aldım... Makyaj malzemesi alımını da durdurdum. Evdekileri bitirmeye çalışıyorum...



Biker Bot: Gusto & Me (Limango)/ Babetler : Vivianne (Zizigo)

Şampuanımı ve kremimi değiştirmiştim yaklaşık 2 ay önce, iyi ki diyorum değiştirmişim. John Frieda Brilliant Brunette serisinin şampuanı ve saç kremini kullanıyorum, kendilerinin yanına bir de yoğun bakım kremi Frizz
Ease ekledim, değmeyin keyfime, saçlarım hem parlıyor hemde bakım kremi gerçekten saçımda ciddi bir fark yarattı... Bundan sonra değiştirmeyi pek planlamıyorum açıkçası...



Şimdilik bende durum budur.. Umarım iyi  bir kış geçiriyorsunuzdur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder