Pazartesi, Eylül 02, 2013

30.08.2013 EN GÜZEL DOĞUMGÜNÜM


Ve söz verdiğim gibi doğumgünü yazımla karşınızdayım...
Bu seneki doğumgünüm o kadar uzun oldu ki, perşembeden pazara kadar kutladım diyebilirim :)
Şimdiden söyleyeyim bol resimli bir yazı oldu :)

Detaylara gelecek olursak,



Gün 1 - 29.08.2013
Perşembe günü can ciğer dostlarımın sürprizi vardı bana, o gece beraber olacağımızı biliyodum ama mekan ve ne yapacağımız konusunda en ufak bi fikrim yoktu. Sevgilim de olaya dahil olup kafamı baya karıştırdı :) Neyse sonuç olarak Grand Azur Otel' in Beach Bar' ına gittik... Canlı müzik mükemmeldi servis için aynı şeyi söyleyemeyeceğim maalesef ama biz her zaman her yerde çok eğlendiğimiz için orada da geleneğimizi sürdürdük :)

Canlarıma tekrar buradan da teşekkür etmek istiyorum.. Özellikle öyle bir doğumgünü pastam vardı ki dillere destan olabilir :)











Pastam :)


Gün 2 - 30.08.2013
Doğum günümde çalışan bir insandım tabi ki, ama çok sakin bir gün olduğu için çalışıyo gibi değildim :)
Sabah gelir gelmez masamda iki tane paket vardı, ofiste olmayan Erdal Bey bana haberi olmadan almayı düşündüğüm parfümü ve yüz bakım kitini almış:) Çok mutlu oldumm :)



Ofiste eksiğimiz olduğu için pasta kesmedik ama çok güzel bir gün geçirdik hep beraber :)
Günün sürprizi bitanecik erkek arkadaşımdan gelen güller oldu, çooook mutlu oldum. 


Çiçeğin mutlu edemeyeceği kadın yoktur bence. kim ben karşıyım derse desin eline bi buket gülü verdiğinde çok mutlu olur sanıyorum :)

Aynı akşamı sevgilimle birlikte geçirdik, bana o da sürpriz pasta yaptırmış baş başa çok güzel bi gece geçirdik...








Gün 3 - 31.08.2013
Yuhuuu Rodostaydık :) Lindos' a gittik, eşeğe bindik, kaleye çıktık... mükemmel yemekler yedik, çok eğlendik çok güldük geçirdiğim en güzel haftasonuydu ... 
Detayların hepsini hafızama kazıdım :)































Gün 4 - 01.09.2013
Pazar kahvaltısını Sevgiliyle beraber günün erken saatinde yaparak ofise geldim.. Olsun ofiste sakin bir gün geçirip perşembeden başlayarak muhteşem geçen haftasonunu düşündüm.. 
Ofise geldiğimde masamda iki sürpriz beni bekliyordu. Biri iş arkadaşım Esin Hanım' dan diğeri de can ciğer arkadaşım Derya' dan. Deryam üşenmemiş taaa Diyarbakır'dan bana mükemmel bi paket hazırlamış yollamış. Görünce çok duygulandım. Gelin çiçeği, daha minnacık olan kızı Derin'in patikleri, resmi ve mevlut hediyesini, ve çok güzel bir kitap alıp yollamış.. 




Hediyelerim :)












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder