Salı, Mayıs 07, 2013

Yine ne kaptım:)

Uzun boyluysanız eğer şık ve düz bir ayakkabı bulmak için gerçekten çok çaba sarfetmeniz gerekebilir.
Uzun zamandır hem arkası hem önü açık bir ayakkabı aramaktaydım. Trendyol' a günlük ziyaretimi yaptığımda bir de ne görüyüm tam da istediğim ayakkabılar oracıkta bana doğru bakıyor:)


Hem siyah hem krem kaptım birer tane dayanamadım...
Gelsinler de bi hemen ayacıklarıma giyip göstereceğim nasıl oldular:)

 

Ayaklarım 39 numara ( büyük değil 178 boyuma göre küçük bile sayılırlar:) ama bilemediğim için nasıl olucak birini 39, birini 40 aldım küçük gelirse iade edeceğim büyük gelirse içine ayakkabı pedi koydurup öyle giyeceğim...

ee ayaklarımız çok önemli, iyi bakmak, kendilerini iyi hissetmelerini sağlamak lazım değil mi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder