Pazar, Mayıs 12, 2013

Ne Giymişim Vol.1

İlk ben tam olarak ne giymişim yazımla karşınızdayım. 
Marmaris Yat Charter Show bugün başladı. Bende bugün şirketimizi temsilen tekne tekne gezip, detaylarını alıp, yiyip içip, eğleneceğim a dostlar:)
Malum hava sıcak, e tekneleri gezerken de kamaralara in çık rahat olmak lazım, tekneye de ayakkabıyla girilmez, o nedenle kendimi en rahat hissedeceğim şekile büründüm bugün... Fotoğrafımı da canımız Canan'ımız çekti:)

Bakalım ne giymişim bugün;
Bu üzerimde gördüğünüz rahat kesimli pantalonu ayıla bayıla aldım sanıyorum bi süre üzerime yapışabilir. Aynı şekilde tshirt de öyle. Yanı aslında anlayacağınız bugün üzerimdeki her bir parçaya ayrı ayrı aşığım:)


 Tshirt : Colin's / Pantalon : Colin's / Çanta: Vakko
Teklikler : Birkenstock / Gözlük: Dsquared / Kolye: Mudo ( Bu ara favori parçam)
Bileklikler: Kırmızı olan Mortakı, Siyah olan hediye



Bu arada bugün Anneler Günü, ilk defa bir anneler gününde annemin yanında değilim sabah beraber kahvaltı yapmadık, çalışıyorum... Neyse akşam yemeğimizi beraber yiyeceğiz en azından:) 

Canım ANNEM, kraliçem, başımın tacı, ben seni ara ara çok üzüyorum, sende beni ama bu da harika 
anne - kız ilişkimizin tuzu biberi olsun. Ömrümüzün sonuna kadar elin hep üzerimde olsun canım benim... 
Çok Seviyorum Seni...

Ayrıca okuyan her annenin, anne adayının, anne olmak için yanıp tutuşan herkesin bu güzel gününü kutluyorum. Umuyorum hepiniz hayırlı, saygılı, sevgili evlatlara sahipsinizdir, ya da olacaksınızdır...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder