Cumartesi, Mayıs 04, 2013

mim li miyim?

Mimlenmek te ne olurmuş dedim az baktım araştırdım okudum anladım:)

o vakit Hiloşumun isteğine cevap verme vaktidir..

1. Eğer düğünün olsaydı, nasıl olacak olurdu?
Aslında çaktırmadan planlarını yapıyorum ve notlarımı biriktiriyorum. Kesinlikle açık havada istiyorum. Güzel planlarım var geldiğinizde görüceksiniz artık:)

2. Yolda giderken sevdiğin idole rastlasaydın ne olurdu?

Açıkcası sadece Tarkan'ı görsem çıldırabilirim :)

3. Bir dizi karakteri olsan hangisi olmak isterdin?

Hmmm, Sex and the City' nin Carrie' si :)

4. Hayatın bir senaryo olsaydı ve senaristi sen olsaydın nasıl bir senaryo yazardın?

Romantik komedi tadında olurdu yani şimdikinden pek bi farklı olmazdı.

5. Hep yaşamayı merak ettiğin, bir gün bu duyguyu tatmalıyım dediğin bir olay var mı?

Fazla klişe olucak ama anneliği tatmak istiyorum mutlaka..

6. Eğer olanaklarını göz önünde bulundurmadan, hiçbir şeyi düşünmeden istediğin mesleği seçecek olsaydın bu ne olurdu?
Moda Tasarımcısı olmak isterdim. 

7. Farklı bir nedende dünyaya gelecek olsaydın, kimin görünüşünde olmak isterdin?

Kesinlikle Audrey Hepburn...

8. Hayallerine konuk ettiğin prens/prenses nasıl birisi?

Şımarmasın ama hayallerimin prensinin elini tutuyorum:)

9. Giyim tarzın?

Aslında tam olarak benimsediğim bi tarzım yok. Sadece çok resmi olmadığımı biliyorum ortalarda kalıyo sanırım, işyerimde smart casual, geceleri şık, pazarları rahat olmayı seviyorum.

10. Seni en etkileyen dizi veya film sahnesi.
My Girl 1. film, öpüşme sahnesi...



Hilalcime tesekkur ederim ;) 

2 yorum:

  1. canımsın cevaplar müthiş. sen audrey hepburn den dah agüzelsin fıstıkım benim :)

    YanıtlaSil