Cuma, Mayıs 31, 2013

Kriz!!! Hayaller!

Havadanmıdır, sudanmıdır nedendir bilinmez bi halsizlik, bıkmışlık, bunalmışlık var üstümde. Kendime fazla geliyorum alıp başımı gidesim var...
Gideyim Floransa'da bi cafe de garson oluyum istiyorum mesela. Haftasonlarımı trenle Toskana'yı gezerek geçirmek istiyorum, ufacık bi dairem olsun 1 oda 1 salon sıcacık mobilyalarla döşeyim, kapımın önünde bir pembe vespam olsun kaskımı takıp hop atlayım sokaklara, su gibi akıcı italyanca konuşuyum istiyorum.
Akşamları makarna yiyip, yanında ev yapımı şarap içeyim istiyorum... ama en çok sevgilimin de benim bu saçma sapan hayallerime ortak olup tamam hadi gidelim demesini istiyorum:)


Hayatım 12 yaşında annemden ve babamdan gizli okumaya başladığım
beyaz dizilerdeki gibi olsun istiyorum...

Ben hep hayal kurdum, hep hayatım okuduğum kitaplardaki gibi olacak sandım... İnsan gerçekleriyle 25 inden sonra karşılaşırmış meğer :) Yani kısacası artık yok öyle bi dünya diyebiliyorum...
İçinde bulunduğum durumdan şikayetçi olduğumdan değil, yerimde sabit durmaktan sıkıldığımdan...

Değişiklik istiyorum çok ihtiyacım var sanıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder