Perşembe, Mayıs 02, 2013

Bikininiz hazır mı?

Malum yaz artık yüzünü iyice gösterdi, hatta bizim için geldi bile diyebiliriz yüksek ihtimalle bu hafta denize gireceğiz:)

O zaman bir bikini yazısı yazmak lazım değil midir ey dostlar? Zaten kendilerine hep haksızlık yapıyoruz atıyoruz bazaların altına, aylarca orda melül melül yatıyo garipler e madem öyle haydi azcık gereken ilgiyi gösterelim:)

Vakti zamanında bir site keşfetmistim burada  işte o sitede mükemmel mayolar bikiniler var, evet fiyatları haftada bir denizde girdiğimizden bizim için azıcık yüksek ama en azından aklınızdaki modellere örnek olabilir.. ( Eğer Türkbükü'nde bir şezlongta elimde mojitomla saatlerce yatıp çevirme tavuk gibi yanıcak olsaydım kıymaz paraya 10 farklı model alırdım kesin:)

Azıcık göz gezdirelim madem...


 


 
 


Cengiz Abazoğlu diyor ki;

Göbekli kadınlar: Güneşlenirken ve denizdeyken bikini daha sağlıklı. Ama ortalarda olduğunuz saatlerde, örneğin öğle yemeğine giderken mayo tercih edin. Bu daha estetik.
Kilolu kadınlar: Koyu renkler giyin diye bir şey yok. Açık zemin rengi üzerine, lacivert ya da fuşyayla yapılmış bir geometrik desenle de incecik algılanma şansına sahipsiniz.
Çok büyük göğüslü kadınlar: Kaplı mayo ve bikini tercih etmemeli. Kol altı dekoltesine dikkat edin, sıktığı zaman hoş olmaz.
Çok küçük göğüslü kadınlar: Üçgen bikini giyin. Üçgenin de içinin kaplı olanları göğsünüze form verdirir.
Basenleri geniş kadınlar: Çok oyuk kenarlı ya da açık tonlu parçalar almayın.

E o zaman kendisini dinleyerek bu seneki bikini seçimlerimizi ona göre yapıyoruz. 

Ayrıca bikinilerimizi severiz değil mi o zaman havuza girdikten sonra mutlaka bikinilerinizi iyice yıkayın ve klorlu sudan arındırın ki ömürleri uzun olsun:)

O zaman  haydi açın artık bikini hurçlarınızı da gün yüzü görsün garipler :)

3 yorum:

  1. OH BE SONUNDA YAZ GELDİ..SEVMİYORUM KIŞI ARKADAŞ:)
    BEN ALDIM BİLE YENİ BİR BİKİNİ,HATTA BİRTANE DAHA ALABİLİRİM, KADIN MİLLETİ DOYMAZ ANAM :)))ÖPÜLDÜN..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooohh güle güle giy canımm:) sonunda yaz geldi ooh şapır şupur atmayı bekliyorum kendimi suya :)

      Sil
  2. sizi gidi yaz çocukları ben sevmiyorum yazı, sıcak bıcık bıcık :) bende daha çıkarmadım deniz çantamı.hangi modeller var bikinilerim arasında unuttum bile :) çıkarıp bakmak lazım hihihihi

    YanıtlaSil